Співпраця по системі дропшиппінгу
Умови початку співпраці та оформлення замовлення:
- Для початку співпраці пройдіть реєстрацію на нашому сайті.
Після проходження реєстрації повідомте менеджера, щоб отримати доступ до оптових цін.
Для більш швидкої співпраці, робіть замовлення відразу на нашому сайті, ціна та наявність товарів завжди актуальні.
- Оформляйте лише підтверджені з Вашим клієнтом замовлення.
- При оформленні замовлення обов’язково вказуйте у коментарі Вашу ТТН для відправки товарів по Новій Пошті.
Умови оплати замовлень:
- Рахунок Приват Банку (Ви берете з клієнта передоплату за замовлення згідно з Вашими цінами, заробіток залишається відразу у вас).
- Після оплати обов’язково потрібно повідомити про оплату на Viber, Telegram або e-mail, інакше менеджер не побачить ваш платіж, оплачувати потрібно тільки підтверджене менеджером замовлення.
Умови відправлення товарів (відправник - ми):
- Всі замовлення ми відправляємо по Вашій ТТН, де ви вказуєте свої дані відправника, але з нашого відділення Нової Пошти. Відправлення замовлень можливе лише після підтвердження оплати від партнера/клієнта.
- Надсилання Новою Поштою (замовлення потрібно забрати протягом 5-7 днів після надходження на склад Нової Пошти, інакше штраф за збереження товару у відділенні НП покладається на партнера/клієнта).
- Товари відправляються день в день (в період святкових днів можуть бути затримки до 3-х днів).
- Всі замовлення обробляються та надсилаються в порядку черги.
Умови обміну та повернення:
- Повернення та обмін у нас є, якщо збережений товарний вид - доставка за рахунок партнера/клієнта.
- Якщо товар приходить з дефектом або є пошкодження після транспортування - клієнт повинен відмовитися від посилки на відділенні, при цьому, по можливості, передати фото дефекта, у такому випадку ні Ви ні Ваш покупець за доставку нічого не платить, платимо ми, якщо клієнт отримає посилку і визначить дефект через 3 дні вдома - обмін/повернення за рахунок партнера/клієнта.
- Повернення або обмін товару має бути узгоджений з менеджером.
- Повернення грошей або відправка заміни буде тільки після того, як ми отримаємо ваше повернення, перевіримо його, і, якщо збережено товарний вигляд, відправимо товар на заміну або повернемо гроші.
- Якщо на зворотньому товарі видно царапини або інші несправності - цей товар ми повертаємо кінцевому клієнту чи Вам.
- Всі зворотні посилки, надіслані нам післяплатою ми забирати не зможемо (у такому випадку вашому клієнту потрібно скасувати післяплату, можна зробити у особистому кабінеті Нової Пошти).
Додаткова інформація:
- Мінімального замовлення немає, відвантаження по дропшипінгу від 1 од. товару.
- Оновлення файлів для завантаження на сайті проводиться регулярно 1 раз на добу.
- Контент надається в 2-ох форматах, XML і XLS.
- Дотримання мінімальних роздрібних цін (МРЦ) обов’язкове (Ви можете завищити ціни, але не робити їх нижче МРЦ).
Якщо побачите порушника з цінами МРЦ, пишіть менеджеру і ми будемо вирішувати цю ситуацію).
- Як відстежувати замовлення?
Після відправлення замовлення ми переводимо статус замовлення в "Відвантажений (Ваша ТТН)" і більше не відстежуємо його, тому контролюйте забір замовлення через кабінет Нової Пошти самостійно.
- Як оформити повернення?
Ми приймаємо повернення на замовлення по ТТН, потрібно вчасно оформити переадресацію на нас зі змінною даними одержувача.
- Дані для переадресації уточнюйте у менеджера.